Afla cum se realizeaza corect optimizarea unui magazin online! Cresterea vizibilitatii pe Google se realizeaza prin activitati SEO atat on-site, cat si off-site. SEO on-site presupune toate actiunile efectuate direct pe site, adica in codul sursa si in continut.
Cum se pozitioneaza un magazin online
Pozitionarea unui magazin online include:
- optimizarea structurii site-ului;
- adaptarea paginilor pentru cuvinte cheie si grupuri de cuvinte relevante;
- optimizarea tehnica a platformei;
- optimizarea continutului existent si crearea de continut nou;
- optimizarea structurii site-ului;
- adaptarea paginilor pentru cuvinte cheie si grupuri de cuvinte relevante;
- optimizarea tehnica a platformei;
- optimizarea continutului existent si crearea de continut nou;
Pe de alta parte, SEO off-site vizeaza activitati desfasurate in afara site-ului. In cazul magazinelor online, acest lucru presupune, in principal, obtinerea de linkuri externe pentru cresterea autoritatii si vizibilitatii in motoarele de cautare.
Obtinerea de linkuri valoroase pentru magazinul tau online
O buna pozitionare a magazinului online depinde in mare masura de calitatea linkurilor externe care duc catre site. Pentru a obtine linkuri valoroase, este recomandat sa: - publici articole si ghiduri pe bloguri sau site-uri din domeniu;- colaborezi cu influenceri sau experti din industrie;
- inscrii magazinul online in cataloage relevante;
- imbunatatesti structura de legaturi interne;
- inscrii magazinul online in cataloage relevante;
- imbunatatesti structura de legaturi interne;
Viteza de incarcare a paginii si pozitionarea magazinului online
Viteza de incarcare a site-ului este esentiala pentru optimizarea magazinului online. Ideal, aceasta nu ar trebui sa depaseasca 3 secunde, deoarece afecteaza atat pozitia in rezultatele de cautare, cat si numarul de tranzactii. Acest aspect este crucial mai ales pentru versiunea mobila a magazinului.Foloseste instrumente de testare a vitezei de incarcare si ia masuri pentru imbunatatirea performantei. De exemplu, poti investi intr-un modul Cache, sa folosesti cea mai recenta versiune de PHP pe server sau sa optimizezi dimensiunea si greutatea imaginilor si graficelor.
Greseli comune in optimizarea SEO a unui magazin online
SEO pentru comertul electronic presupune mai multe activitati, insa exista cateva greseli frecvente in procesul de pozitionare al magazinelor online.Printre acestea se numara:
- lipsa de continut sau continut de calitate scazuta;
- duplicarea sau copierea continutului;
- umplerea excesiva cu cuvinte cheie;
- absenta legaturilor interne sau a optimizarii URL-urilor;
- lipsa de continut sau continut de calitate scazuta;
- duplicarea sau copierea continutului;
- umplerea excesiva cu cuvinte cheie;
- absenta legaturilor interne sau a optimizarii URL-urilor;